dc.contributor.author | Bozkurt, E. | |
dc.contributor.author | Yavasca, H. | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T13:47:06Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T13:47:06Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.issn | 2148-2896 | |
dc.identifier.uri | https://app.trdizin.gov.tr/makale/TkRNMU5UQTNOdz09/sinif-ogretmenlerinin-matematiksel-tahmin-becerisine-iliskin-algilarinin-ve-ogretim-sureclerinin-incelenmesi | |
dc.identifier.uri | https://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/18360 | |
dc.description.abstract | Bu durum çalışmasında, sınıf öğretmenlerinin matematiksel tahmin becerisine ilişkin algılarının ve bu beceriyi matematik derslerinde işleyiş süreçlerinin tanımlanması ve açıklanması amaçlanmıştır. Bu amaçla, bu araştırmaya, bir devlet okulunda görev yapma | |
dc.description.abstract | In this case study, it is aimed to define and explain the perceptions and teaching activities of primary school teachers about mathematical estimation skill. For this purpose, three primary school teachers working in a public school were included in this | |
dc.language.iso | Turkish | |
dc.title | Sınıf Öğretmenlerinin Matematiksel Tahmin Becerisine Ilişkin Algılarının Ve Öğretim Süreçlerinin Incelenmesi | |
dc.title.alternative | Investigation Of Primary School Teachers' Perceptions And Teaching Processes About Mathematical Estimation Skill | |
dc.relation.journal | Journal Of Computer And Education Research | |
dc.identifier.doi | 10.18009/jcer.847829 | |
dc.relation.volume | 9 | |
dc.relation.issue | 17 | |
dc.identifier.issue | 17 | |
dc.identifier.startpage | 225 | |
dc.identifier.endpage | 247 | |
dc.identifier.volume | 9 | |