Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBozkurt, E.
dc.contributor.authorYavasca, H.
dc.date.accessioned2021-12-08T13:47:06Z
dc.date.available2021-12-08T13:47:06Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn2148-2896
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TkRNMU5UQTNOdz09/sinif-ogretmenlerinin-matematiksel-tahmin-becerisine-iliskin-algilarinin-ve-ogretim-sureclerinin-incelenmesi
dc.identifier.urihttps://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/18360
dc.description.abstractBu durum çalışmasında, sınıf öğretmenlerinin matematiksel tahmin becerisine ilişkin algılarının ve bu beceriyi matematik derslerinde işleyiş süreçlerinin tanımlanması ve açıklanması amaçlanmıştır. Bu amaçla, bu araştırmaya, bir devlet okulunda görev yapma
dc.description.abstractIn this case study, it is aimed to define and explain the perceptions and teaching activities of primary school teachers about mathematical estimation skill. For this purpose, three primary school teachers working in a public school were included in this
dc.language.isoTurkish
dc.titleSınıf Öğretmenlerinin Matematiksel Tahmin Becerisine Ilişkin Algılarının Ve Öğretim Süreçlerinin Incelenmesi
dc.title.alternativeInvestigation Of Primary School Teachers' Perceptions And Teaching Processes About Mathematical Estimation Skill
dc.relation.journalJournal Of Computer And Education Research
dc.identifier.doi10.18009/jcer.847829
dc.relation.volume9
dc.relation.issue17
dc.identifier.issue17
dc.identifier.startpage225
dc.identifier.endpage247
dc.identifier.volume9


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster