Sınıf Öğretmenlerinin Matematiksel Tahmin Becerisine Ilişkin Algılarının Ve Öğretim Süreçlerinin Incelenmesi
Özet
Bu durum çalışmasında, sınıf öğretmenlerinin matematiksel tahmin becerisine ilişkin algılarının ve bu beceriyi matematik derslerinde işleyiş süreçlerinin tanımlanması ve açıklanması amaçlanmıştır. Bu amaçla, bu araştırmaya, bir devlet okulunda görev yapma In this case study, it is aimed to define and explain the perceptions and teaching activities of primary school teachers about mathematical estimation skill. For this purpose, three primary school teachers working in a public school were included in this
Bağlantı
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TkRNMU5UQTNOdz09/sinif-ogretmenlerinin-matematiksel-tahmin-becerisine-iliskin-algilarinin-ve-ogretim-sureclerinin-incelenmesihttps://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/18360
Koleksiyonlar
DSpace@YASAR by Yasar University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..