Destinasyon Pazarlamasında İnternetin Rolü
Özet
Teknolojinin sunduğu iletisim olanakları gün geçtikçe artmakta ve insanlar sağlanan kolaylıklara daha bağımlı hale gelmektedir. Yeni teknolojilerle sağlanılan yararlar artmakta iken iletisim teknolojisinde yasanan gelismelerin en önemlisi olan internet kullanımı da dünyada çok hızlı bir artıs göstermektedir. Internet turizmle ilgili merak edilen, ilgi duyulan her türlü konu hakkında bilgi sunabilen ve aynı zamanda turizm endüstrisinde bir aracı olarak değerlendirilebilen çok güçlü bir araçtır. Böylelikle bilgiye ulasım hem hızlı hem de zahmetsiz bir sürece dönüsmektedir. Turizm internetten en çok yararlanan sektörlerden bir tanesi olarak dikkat çekmekte ve internet bu anlamda geleceğin pazarlama aracı olarak dikkat çekmektedir. Internet teknolojisi pazarlama alanında da yeni kapılar açmaktadır. Destinasyonlar, internetin sağladığı yararlar doğrultusunda turistlerle web siteleri aracılığı ile iletisim kurma yolunu seçerek turizm hareketlerine ivme kazandırmayı amaçlamaktadırlar.
Koleksiyonlar
DSpace@YASAR by Yasar University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..