Show simple item record

dc.contributor.authorGok, O.
dc.date.accessioned2021-12-08T13:47:15Z
dc.date.available2021-12-08T13:47:15Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn1302-2024
dc.identifier.issn2148-1792
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TnpRNE56YzM/endustriyel-pazarlamada-musteri-tatmini-ve-olcumu-bir-kavramsallastirma-cabasi
dc.identifier.urihttps://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/18395
dc.description.abstractPazarlama alanında pazara ve müşteriye odaklı yaklaşımların geniş kabul görmesiyle birlikte müşteri tatmini kavramına olan ilgi artarak sürmektedir. Endüstriyel pazarlarda firmalararasi ilişkiler, tüketici pazarlarına göre çoğu durumda daha yakın, yoğun,
dc.language.isoTurkish
dc.titleEndüstriyel Pazarlamada Müşteri Tatmini Ve Ölçümü: Bir Kavramsallaştırma Çabası
dc.relation.journalGazi Üniversitesi Iktisadi Ve Idari Bilimler Fakültesi Dergisi
dc.relation.volume8
dc.relation.issue3
dc.identifier.issue3
dc.identifier.startpage77
dc.identifier.endpage94
dc.identifier.volume8


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record