Toggle navigation
Türkçe
English
English
Türkçe
English
Login
Toggle navigation
Recent submissions
DSpace Home
YAŞAR ÜNİVERSİTESİ TEZLERİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
DOKTORA
Recent submissions
DSpace Home
YAŞAR ÜNİVERSİTESİ TEZLERİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
DOKTORA
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search DSpace
This Collection
DOKTORA: Recent submissions
Now showing items 1-20 of 68
How innovative work behavior stages influence team innovation performance: Impact of leadership and team characteristics
Anıl Kocamaz, İrem
(
2022
)
Consumer engagement perspective in omni-channel marketing
Deniz, Ahmet Cüneyd
(
2022
)
The effect of corporate governance on the quality of integrated reporting
Sarıoğlu, Mert
(
2022
)
Özellikli gıda ürünleri pazarında tüketim değerleri ve marka tercihinin satın alma niyetine etkisi
Taşlık Çınarlı, Sinem
(
2022
)
Kurumsal mantıklar çerçevesinde kurumsal sosyal sorumluluk olgusunun analizi
Aras Beger, Gizem
(
2022
)
Elektronik ağızdan ağıza pazarlama (e-AAP[e-WOM]) yönetimi, e-AAP[e-WOM] stratejileri ve çevrim içi tüketicinin satın alma niyeti üzerine bir araştırma
Gümüş, Harun
(
2015
)
Türkiye'de düzenlenen uluslararası fuarlara katılan yerli ve yabancı katılımcıların hizmet kalite algısının analitik incelemesi
Özer, İclal
(
2019
)
How sustainable supply chain strategies affect suppliers
Bekki, Narin
(
2019
)
The impact of financial fragility on firm performance : an analysis of bist companies, 2005-2017
Tuzcuoğlu, Tolga
(
2019
)
Akademik girişimcilik yönelimi ve kariyer motivasyonu
Sütay, Figen
(
2019
)
Predicting fraudulent financial activities through neural network algorithms
Okur, Mustafa Reha
(
2019
)
The effect of dynamic managerial capabilities and their underpinnings on market creation competences
Mehta, Ahmed Muneeb
(
2019
)
Soft innovation indicators in hospitality a research in Izmir city hotels
Çelik Kamalı, Yasemin
(
2019
)
Factors affecting cloud computing adoption in emerging markets (İzmir, Turkey)
Saygıner, Can
(
2020
)
A big data analytics based methodology for strategic market analysis
Özemre, Murat
(
2019
)
How entrepreneurship ecosystem affects startup process and success
Hacıoğlu, Fatma
(
2020
)
Consumers' behavioral intentions toward social media: A case of Pakistani market
Khan, Zargham Ullah
(
2020
)
İflas tahmin yöntemlerinin karşılaştırılması : Borsa İstanbul üretim şirketlerinde uygulama
Ural, Kerem
(
2020
)
Ticaretin Kolaylaştırılması Uygulamalarının Firmaların Rekabet Yapısına Etkisi
Özkardeş, Levent
(
2020
)
A cultural and relational approach to illegitimate tasks : a study from education sector
Akyürek, Server Sevil
(
2020
)
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
Dergi Adı veya ISBN
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
By Type
By Publisher
By Language
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
By Type
By Publisher
By Language
My Account
Login
Register