Author
Now showing items 1-10 of 10
-
Denglishe Geliştirici Özel Antrnman Uygulamalarının 11 Yaş Genç Erkeklein Reaksiyon Zamanları Ve Vücut Kitle Indeksi Üzerine Etkisi
Cankaya, S.; Gokmen, B.; Con, M.; Yalcin Tasmektepligil, M. (2014)Bu araştırmanın amacı özel dEnglishe antrenmanlarının 11 yaş genç erkeklerin reaksiyon zamanı (RZ) performansları ile vücut kitle indeksi (VKİ) değerleri üzerine etkisini incelemektir. Araştırmanın örneklemini, Atakum ... -
Doğu Anadolu Bölgesi Spor Il Müdürlükleri Çalışanları Arasındaki Ast-Üst Ilişkilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Incelenmesi
Con, M.; Yazici, M.; Yalcin Tasmektepligil, M.; Biyik, K. (2011)Günümüzde resmi ve özel bütün kurum ve kuruluşlar ortaya koydukları yönetsel çalışmalarda, çalışma ve iş verimini artırmak için örgütsel etkileşime önem vermektedirler. Bu etkileşimin önemli boyutlarından biri de şüphesiz ... -
Doğu Anadolu Bölgesi Spor Il Müdürlükleri Çalışanları Arasındaki Ast-Üst Ilişkilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Incelenmesi
Con, M.; Yazici, M.; Yalcin Tasmektepligil, M.; Biyik, K. (2011)Günümüzde resmi ve özel bütün kurum ve kuruluşlar ortaya koydukları yönetsel çalışmalarda, çalışma ve iş verimini artırmak için örgütsel etkileşime önem vermektedirler. Bu etkileşimin önemli boyutlarından biri de şüphesiz ... -
Effectiveness Of Sports Sponsorship: The Case Of Turkishkey Football League
Con, M.; Parlar, F.; Cankaya, S.; Ermis, A.; Sabah, S.; Cavusoglu, G. (2020)This research was conducted to evaluate the effectiveness of commercial sports sponsorships in the football branch in terms of fans’ level of participation, states of recalling/recognising the sponsor brands, loyalty and ... -
Samsunspor Taraftarlarının Sosyo- Ekonomik Özellikleri Ve Şiddete Eğilimleri
Tutkun, E.; Yalcin Tasmektepligil, M.; Canbaz, S.; Acar, H.; Con, M. (2012)Bu çalışmanın amacı, Samsunspor taraftarlarının sosyo-ekonomik özelliklerinin değerlendirilmesi ve şiddete eğilimlerinin tespit edilmesidir. Araştırma kapsamında anket yolu ile 707 taraftardan bilgi edinilmiş ve elde edilen ... -
Spor Yöneticiliği Lisans Programının Deneyimsel Öğrenme Yaklaşımını Kullanma Bakımından Yeterliği: Yaşar Doğu Spor Bilimleri Fakültesi Spor Yöneticiliği Programı Örneği
Parlar, F.; Con, M. (2020)Spor Yöneticiliği Akreditasyon Komisyonu (SYAK), Spor Yöneticiliği programlarındaki müfredatın bütüncül bir şekilde deneyimsel öğrenme yaklaşımına dayalı olarak uygulanmasını önermektedir. Dolayısıyla bu araştırmada, ... -
Spor Yöneticisi Adaylarının Öğrenme Stilleri Ile Yaratıcı Kişilik Özellikleri Arasındaki Ilişki
Parlar, F.M.; Con, M. (2020)Bu araştırmanın amacı, spor yöneticisi adaylarının öğrenme stilleri ile yaratıcı kişilik özellikleri arasındaki ilişkinin belirlenmesidir. Genel tarama yaklaşımlarından ilişkisel tarama modeli ile kurgulanan araştırmada ... -
Sporda Şiddet Temali Haberlerin Yazili Basinda Yer Alma Sikliğinin Incelenmesi
Cavusoglu, G.; Unver, S.; Yalcin Tasmektepligil, M.; Con, M. (2015)Yazılı basında çıkan sporla ilgili şiddet haberleri toplumun şiddet algısı bakımından kritik bir öneme sahiptir. Bu nedenle yazılı basında şiddetle ilgili haberler hakkında tanımlayıcı değerlendirmeler yapmak önemli bir ... -
Üniversitelerde Spor Eğitimi Alan Öğrencilerin Sporda Liderlik Gücü Algilarinin Incelenmesi
Islam, A.; Tunc, T.; Con, M. (2020)Bu araştırma, spor eğitimi alan öğrencilerin Sporda Liderlik Gücü algılarını ortaya çıkarmak amacıyla yapılmıştır. Kesitsel tipteki bu araştırma, Üniversitelerin Spor Bilimleri Fakülteleri ile Beden Eğitimi ve Spor ... -
Voleybolcuların Esneklik Ve Vücut Yağ Yüzdesi Değerlerinin Dikey Sıçrama Performansına Etkisi
Con, M.; Akyol, P.; Turkishal, E.; Yalcin Tasmektepligil, M. (2012)Bu çalışma OndokuzMayıs Üniversitesi Yaşar Doğu Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulunda voleybol branşıyla uğraşan 20 bayan, 20 erkek öğrencinin esneklik ve vücut yağ yüzdesi değerlerinin dikey sıçrama performansına olan ...
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
DSpace@YASAR by Yasar University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..