Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorSevik, M.
dc.contributor.authorBostancioglu, F.
dc.date.accessioned2021-12-08T13:47:10Z
dc.date.available2021-12-08T13:47:10Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn2149-5602
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TkRJeE56QXlNZz09/spelling-games-and-the-orthographic-abilities-of-young-efl-learners
dc.identifier.urihttps://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/18375
dc.description.abstractLearning a language requires acquiring a complex and a four-language-skills-integrated process and a target language can only be fully comprehended by mastering these skills. However, in the latest version of Turkishkish Prim
dc.description.abstractDil öğrenmek karmaşık ve dört temel dil becerisini birleştiren bir süreç edinmeyi gerektirir ve hedef dil ancak bu dört temel dil becerisinin öğrenilmesiyle tam olarak anlaşılabilir. Ancak, Türkiye’deki ilk ve ortaöğretim okullarının İngilizc
dc.language.isoEnglish
dc.titleSpelling Games And The Orthographic Abilities Of Young Efl Learners
dc.title.alternativeYazma Oyunları Ve Ilkokul Öğrencilerinin Ingilizce Yazma Becerileri
dc.relation.journalDil Eğitimi Ve Araştırmaları Dergisi
dc.identifier.doi10.31464/jlere.672611
dc.relation.volume6
dc.relation.issue2
dc.identifier.issue2
dc.identifier.startpage320
dc.identifier.endpage334
dc.identifier.volume6


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster