dc.contributor.author | Sevik, M. | |
dc.contributor.author | Bostancioglu, F. | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T13:47:10Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T13:47:10Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.issn | 2149-5602 | |
dc.identifier.uri | https://app.trdizin.gov.tr/makale/TkRJeE56QXlNZz09/spelling-games-and-the-orthographic-abilities-of-young-efl-learners | |
dc.identifier.uri | https://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/18375 | |
dc.description.abstract | Learning a language requires acquiring a complex and a four-language-skills-integrated process and a target language can only be fully comprehended by mastering these skills. However, in the latest version of Turkishkish Prim | |
dc.description.abstract | Dil öğrenmek karmaşık ve dört temel dil becerisini birleştiren bir süreç edinmeyi gerektirir ve hedef dil ancak bu dört temel dil becerisinin öğrenilmesiyle tam olarak anlaşılabilir. Ancak, Türkiye’deki ilk ve ortaöğretim okullarının İngilizc | |
dc.language.iso | English | |
dc.title | Spelling Games And The Orthographic Abilities Of Young Efl Learners | |
dc.title.alternative | Yazma Oyunları Ve Ilkokul Öğrencilerinin Ingilizce Yazma Becerileri | |
dc.relation.journal | Dil Eğitimi Ve Araştırmaları Dergisi | |
dc.identifier.doi | 10.31464/jlere.672611 | |
dc.relation.volume | 6 | |
dc.relation.issue | 2 | |
dc.identifier.issue | 2 | |
dc.identifier.startpage | 320 | |
dc.identifier.endpage | 334 | |
dc.identifier.volume | 6 | |