dc.contributor.author | Parlar, F. | |
dc.contributor.author | Con, M. | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T13:47:05Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T13:47:05Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.issn | 2667-5609 | |
dc.identifier.uri | https://app.trdizin.gov.tr/makale/TkRFNU9EazRPQT09/spor-yoneticiligi-lisans-programinin-deneyimsel-ogrenme-yaklasimini-kullanma-bakimindan-yeterligi-yasar-dogu-spor-bilimleri-fakultesi-spor-yoneticiligi-programi-ornegi | |
dc.identifier.uri | https://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/18355 | |
dc.description.abstract | Spor Yöneticiliği Akreditasyon Komisyonu (SYAK), Spor Yöneticiliği programlarındaki müfredatın
bütüncül bir şekilde deneyimsel öğrenme yaklaşımına dayalı olarak uygulanmasını önermektedir. Dolayısıyla
bu araştırmada, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Yaşar Doğ | |
dc.description.abstract | The Sports Management Accreditation Commission (COSMA) proposes to implement the
curriculum in the Sports Management programs as a whole based on experiential learning approach. Therefore,
in this research, Ondokuz Mayıs University Yaşar Doğu Sports Sci | |
dc.language.iso | Turkish | |
dc.title | Spor Yöneticiliği Lisans Programının Deneyimsel Öğrenme Yaklaşımını Kullanma
Bakımından Yeterliği: Yaşar Doğu Spor Bilimleri Fakültesi Spor Yöneticiliği Programı
Örneği | |
dc.title.alternative | Competence Of Sports Management Undergraduate Program In Terms Of Using Experiential Learning Approach: The Example Of Yasar Dogu Sport Sciences Faculty Sports Management Program | |
dc.relation.journal | Turkishkish Studies - Educational Sciences | |
dc.identifier.doi | 10.47423/TurkishkishStudies.44137 | |
dc.relation.volume | 15 | |
dc.relation.issue | 4 | |
dc.identifier.issue | 4 | |
dc.identifier.startpage | 2917 | |
dc.identifier.endpage | 2941 | |
dc.identifier.volume | 15 | |