dc.contributor.author | Ak Basogul, D. | |
dc.contributor.author | Aksu Raffard, C | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T13:45:47Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T13:45:47Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.issn | 2147-6020 | |
dc.identifier.uri | https://app.trdizin.gov.tr/makale/TXpVNU5qSXdNQT09/reflective-practices-in-learning-Turkishkish-pronunciation-as-a-foreign-language | |
dc.identifier.uri | https://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/17886 | |
dc.description.abstract | In this study, the aim is to raise the awareness of learners of Turkishkish as a foreign/second
language by using reflective thinking stages (recalling experiences, researching causes, trying to
change and improve experiences) and to improve their exper | |
dc.description.abstract | Bu çalışmada, yabancı/ikinci dil olarak Türkçe öğrenenlerin öğrenim süreçlerinde sıkça yaptıkları
sesletim hataları ile ilgili, yansıtıcı düşünme aşamaları (deneyimleri hatırlama, nedenleri
araştırma, deneyimleri değiştirmeye ve geliştirmeye çalışma) ku | |
dc.language.iso | English | |
dc.title | Reflective Practices In Learning Turkishkish Pronunciation As A Foreign Language | |
dc.title.alternative | Yabancı Dil Olarak Türkçe Sesletim Öğreniminde Yansıtıcı Uygulamalar | |
dc.relation.journal | Ana Dili Eğitimi Dergisi | |
dc.relation.volume | 6 | |
dc.relation.issue | 4 | |
dc.identifier.issue | 4 | |
dc.identifier.startpage | 1112 | |
dc.identifier.endpage | 1137 | |
dc.identifier.volume | 6 | |