Show simple item record

dc.contributor.authorAk Basogul, D.
dc.contributor.authorAksu Raffard, C
dc.date.accessioned2021-12-08T13:45:47Z
dc.date.available2021-12-08T13:45:47Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn2147-6020
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TXpVNU5qSXdNQT09/reflective-practices-in-learning-Turkishkish-pronunciation-as-a-foreign-language
dc.identifier.urihttps://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/17886
dc.description.abstractIn this study, the aim is to raise the awareness of learners of Turkishkish as a foreign/second language by using reflective thinking stages (recalling experiences, researching causes, trying to change and improve experiences) and to improve their exper
dc.description.abstractBu çalışmada, yabancı/ikinci dil olarak Türkçe öğrenenlerin öğrenim süreçlerinde sıkça yaptıkları sesletim hataları ile ilgili, yansıtıcı düşünme aşamaları (deneyimleri hatırlama, nedenleri araştırma, deneyimleri değiştirmeye ve geliştirmeye çalışma) ku
dc.language.isoEnglish
dc.titleReflective Practices In Learning Turkishkish Pronunciation As A Foreign Language
dc.title.alternativeYabancı Dil Olarak Türkçe Sesletim Öğreniminde Yansıtıcı Uygulamalar
dc.relation.journalAna Dili Eğitimi Dergisi
dc.relation.volume6
dc.relation.issue4
dc.identifier.issue4
dc.identifier.startpage1112
dc.identifier.endpage1137
dc.identifier.volume6


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record