Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorOzgul, E.
dc.contributor.authorBoruhan, G.
dc.contributor.authorTek, A.O.
dc.date.accessioned2021-12-08T13:45:41Z
dc.date.available2021-12-08T13:45:41Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1302-3284
dc.identifier.issn1308-0911
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpjMU56UTJOZz09/ozel-alisveris-sitelerinde-siparislerin-yerine-getirilmesinde-lojistik-hizmet-kalitesinin-musteri-memnuniyetine-etkisi
dc.identifier.urihttps://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/17816
dc.description.abstractTürkiye'de 2008 yılında yeni bir e-iş modeli olarak ortaya çıkan özel alışveriş siteleri, e-perakendeciliği ve e-pazarlamayı önemli derecede canlandırarak yerli ve yabancı yatırımcıların ilgisini çekmiştir. Özel alışveriş sitelerinin sayısı kısa sürede ar
dc.description.abstractPrivate Shopping Sites, which emerged as a new e-business model in Turkishkey in 2008, have significantly revitalised the e-retailing and e-marketing sector, by attracting domestic and foreign investment. Although the number of Private Shopping Sites has
dc.language.isoTurkish
dc.titleÖzel Alişveriş Sitelerinde Siparişlerin Yerine Getirilmesinde Lojistik Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi
dc.title.alternativeThe Impact Of Logistics Service Quality On Customer Satisfaction During The Process Of Order Fulfillment In Private Shopping Sites
dc.relation.journalDokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
dc.relation.volume19
dc.relation.issue4
dc.identifier.issue4
dc.identifier.startpage629
dc.identifier.endpage664
dc.identifier.volume19


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster