Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBulut, C.
dc.contributor.authorPirnar, I.
dc.contributor.authorHalac Seckin, D.
dc.contributor.authorOzturk, A.D.
dc.date.accessioned2021-12-08T13:45:38Z
dc.date.available2021-12-08T13:45:38Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1302-3284
dc.identifier.issn1308-0911
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRVeE5EazBOQT09/girisimsel-pazarlamanin-firma-performansina-etkisi
dc.identifier.urihttps://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/17787
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, “girişimsel pazarlama” boyutlarının firma performansı üzerine etkilerinin araştırılmasıdır. Bu amaçla, İzmir Atatürk Organize Sanayi Bölgesi’nde plastik ve kauçuk sektöründe faaliyet gösteren 45 adet firmadan 139 çalışan ile anket
dc.description.abstractThe aim of this study is to investigate the effects of dimensions of “entrepreneurial marketing” on firm performance. With this aim, 139 employees from 45 firms specialized in plastics and rubbers industry in Izmir AtaTurkishk Organi
dc.language.isoTurkish
dc.titleGirişimsel Pazarlamanın Firma Performansına Etkisi
dc.title.alternativeEntrepreneurıal Marketıng And Firm Performance
dc.relation.journalDokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
dc.relation.volume15
dc.relation.issue2
dc.identifier.issue2
dc.identifier.startpage209
dc.identifier.endpage232
dc.identifier.volume15


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster