Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorHepekiz, I.
dc.contributor.authorGokaliler, E.
dc.date.accessioned2021-12-08T13:45:38Z
dc.date.available2021-12-08T13:45:38Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn2667-5811
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TXpnMk1URTJOZz09/sosyal-medya-araciligiyla-yaratilan-kisisel-markalar-ve-benlik-sunumu
dc.identifier.urihttps://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/17781
dc.description.abstractSosyal medya kavramı insanlar arasındaki iletişimi farklı boyutlara taşımış, artık sadece iletişim kurmanın ötesinde kitleleri etkileyen, fark edilmeyi ve bilinirliği sağlayan bir araç olarak değerlendirilmeye başlanmıştır. Günümüzde yeterince bilinmey
dc.description.abstractPersonal brand, not sufficiently known nowadays, is individuals’ effort to promote themselves to target audşence through a series of marketing activities. However, forming identity accordingly by managing how others perceive and perceive as wanted is i
dc.language.isoTurkish
dc.titleSosyal Medya Aracılığıyla Yaratılan Kişisel Markalar Ve Benlik Sunumu
dc.title.alternativePersonal Branding Through Social Media And Self-Presentation
dc.relation.journalErciyes Iletişim Dergisi
dc.relation.volume6
dc.relation.issue1
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage761
dc.identifier.endpage782
dc.identifier.volume6


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster