Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorOzdemir, G.
dc.date.accessioned2021-01-25T20:51:37Z
dc.date.available2021-01-25T20:51:37Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-84881701733&partnerID=40&md5=8700fa6d18773b998de57d20c3b98af4
dc.identifier.urihttps://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/10675
dc.description.abstract[No abstract available]
dc.language.isoEnglish
dc.publisherTourism and Visual Culture: Methods and Cases
dc.titlePhotographs in brochures as the representations of induced image in the marketing of destinations: A case study of Istanbul
dc.typeBook Chapter
dc.relation.firstpage169
dc.relation.lastpage180
dc.relation.volume2
dc.description.affiliationsYasar University Selçuk Yaşar Kampüsü, Üniversite Caddesi, No:35-37, Aĝaçli Yol, Bornova, Izmir, 35100, Turkey


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster