Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKucuk, F.
dc.contributor.authorBayuk, M.N.
dc.date.accessioned2022-11-17T12:59:05Z
dc.date.available2022-11-17T12:59:05Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn1305-970X
dc.identifier.urihttps://dspace.yasar.edu.tr/handle/20.500.12742/18715
dc.description.abstractGünümüz rekabet ortamında çevresel faktörlerde yaşanan hızlı dönüşümler, işletmelerin kriz olarak nitelendirilebilecek durumlarla karşı karşıya kalmasına yol açmaktadır. Krizlerden ölçeği ne olursa olsun her büyüklükteki işletmenin etkilenmesi beklenmekle birlikte, bu etkilerin boyutları farklı olabilmektedir. Bu bağlamda, işletmelerin amaç ve varlığını tehdit eden krizlerin olumsuz etkilerinin azaltmak için kriz öncesinde çalışanlara yönelik kurumsal uygulamaların yapılması krizin etkilerini azaltabilecektir. Belirsiz çevresel koşullarında işletmelerin hayatta kalması ve zorlukları çözmesi için rekabetçi avantaj olarak; kurum imajını çalışanların nasıl gördüğü, çalışanların kuruma olan güvenleri ve imajın paylaşılması işletmenin ayakta kalmasını sağlayacaktır.en_US
dc.language.isoTurkishen_US
dc.publisherJournal of Yaşar Universityen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKriz Ortamıen_US
dc.subjectKurum İmajıen_US
dc.titleKriz Ortamında Bir Başarı Faktörü Olarak Çalışanların Kurum İmajıen_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.journalJournal of Yaşaren_US
dc.identifier.issue7en_US
dc.identifier.startpage795en_US
dc.identifier.endpage808en_US
dc.identifier.volume2en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster