Show simple item record

dc.contributor.authorDurmaz, Y.
dc.date.accessioned2022-11-16T08:36:35Z
dc.date.available2022-11-16T08:36:35Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn1305-970X
dc.identifier.urihttps://dspace.yasar.edu.tr/handle/20.500.12742/18684
dc.description.abstractModern pazarlamanın gayesi, tüketici tatmininin sağlanmasıdır. Tüketicilerin tatmin edilebilmeleri; Tüketici istekleri ve bunlara uygun mal ve hizmetlerin pazara arz edilmesi ile mümkündür. Ancak,tüketici istek ve ihtiyaçlarının tam ve doğru olarak tespit edilmesinde oldukça kompleks davranış biçimleriyle karşılaşılmaktadır. Bu sebeple, tüketici istek ve ihtiyaçlarının belirlenmesiyle, gizlenmiş istek ve ihtiyaçların ortaya çıkarılması gayesiyle tüketici davranışları, davranış bilimleri yardımıyla analiz edilmeye çalışılmaktadır. Günümüz toplumunda tüketiciler gittikçe bilinçlenmektedir. Toplumumuzun bilinçli bir tüketici olabilmesi de tüketicilerin haklarının neler olduğunu iyi bilmesi ve iyi örgütlenmesi ile mümkündür.en_US
dc.language.isoTurkishen_US
dc.publisherJournal of Yaşar Universityen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleModern Pazarlamada Tüketici Memnuniyeti ve Evrensel Tüketici Haklarıen_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.journalJournal of Yaşaren_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage255en_US
dc.identifier.endpage266en_US
dc.identifier.volume1en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record