Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKabakci, D.
dc.contributor.authorCankaya, S.
dc.contributor.authorAkdeniz, G.
dc.contributor.authorDerebasi, E.
dc.date.accessioned2021-12-08T13:47:21Z
dc.date.available2021-12-08T13:47:21Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn2148-127X
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TkRJeU9EQTRPQT09/effects-of-honey-sales-performed-via-television-commercials-on-consumers-buying-behavior-
dc.identifier.urihttps://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/18417
dc.description.abstractHoney is the most known and consumed bee product by consumers. Therefore, from the past to the present, the investigation of the factors affecting the supply and consumption of honey has been on the agenda of the researchers. For this purpose, in our su
dc.description.abstractBal, tüketiciler tarafından en çok bilinen ve tüketilen arı ürünüdür. Bu nedenle geçmişten günümüze balın temini ve tüketimi üzerine etki eden faktörlerin araştırılması araştırmacıların gündeminde olmuşTurkish. Bu amaçla, anket çalışmamızda televizyon k
dc.language.isoEnglish
dc.titleEffects Of Honey Sales Performed Via Television Commercials On Consumers’ Buying Behavior
dc.title.alternativeTelevizyon Reklamları Ile Gerçekleştirilen Bal Satışlarının Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkileri
dc.relation.journalTürk Tarım - Gıda Bilim Ve Teknoloji Dergisi
dc.identifier.doi10.24925/Turkishjaf.v8i11.2330-2333.3312
dc.relation.volume8
dc.relation.issue11
dc.identifier.issue11
dc.identifier.startpage2330
dc.identifier.endpage2333
dc.identifier.volume8


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster