• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • YAŞAR ÜNİVERSİTESİ TEZLERİ
  • SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
  • YÜKSEK LİSANS
  • View Item
  •   DSpace Home
  • YAŞAR ÜNİVERSİTESİ TEZLERİ
  • SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
  • YÜKSEK LİSANS
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Güzellik youtuberlarının kadın tüketicilerle geliştirdiği parasosyal etkileşimlerinin satın alma niyeti üzerindeki etkisi

Thumbnail
View/Open
TEZ-0639.pdf (2.193Mb)
Date
2019
Author
Biçim, Aylin
Metadata
Show full item record
URI
http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/5877
Collections
  • YÜKSEK LİSANS





Creative Commons License
DSpace@YASAR by Yasar University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 




| Politika | Rehber | İletişim |

sherpa/romeo

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy TypeBy PublisherBy LanguageThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy TypeBy PublisherBy Language

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV