• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • JOURNAL OF YAŞAR
  • Kurum Yayınlar
  • View Item
  •   DSpace Home
  • JOURNAL OF YAŞAR
  • Kurum Yayınlar
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kriz Ortamında Bir Başarı Faktörü Olarak Çalışanların Kurum İmajı

Thumbnail
View/Open
Article (216.7Kb)
Date
2007
Author
Kucuk, F.
Bayuk, M.N.
Metadata
Show full item record
Abstract
Günümüz rekabet ortamında çevresel faktörlerde yaşanan hızlı dönüşümler, işletmelerin kriz olarak nitelendirilebilecek durumlarla karşı karşıya kalmasına yol açmaktadır. Krizlerden ölçeği ne olursa olsun her büyüklükteki işletmenin etkilenmesi beklenmekle birlikte, bu etkilerin boyutları farklı olabilmektedir. Bu bağlamda, işletmelerin amaç ve varlığını tehdit eden krizlerin olumsuz etkilerinin azaltmak için kriz öncesinde çalışanlara yönelik kurumsal uygulamaların yapılması krizin etkilerini azaltabilecektir. Belirsiz çevresel koşullarında işletmelerin hayatta kalması ve zorlukları çözmesi için rekabetçi avantaj olarak; kurum imajını çalışanların nasıl gördüğü, çalışanların kuruma olan güvenleri ve imajın paylaşılması işletmenin ayakta kalmasını sağlayacaktır.
URI
https://dspace.yasar.edu.tr/handle/20.500.12742/18715
Collections
  • Kurum Yayınlar





Creative Commons License
DSpace@YASAR by Yasar University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 




| Politika | Rehber | İletişim |

sherpa/romeo

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy TypeBy PublisherBy LanguageThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy TypeBy PublisherBy Language

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV