Now showing items 1-3 of 3

    • Cultural Change Management and Quality in the Tourism Industry 

      Ozdemir, G. (Journal of Yaşar University, 2007)
      Today, in a change competitive age, management confronts many challenges and so needs to pursue and attune to the developments in marketing, economic, technologic and customer issues. Here, change must be considered as the ...
    • Destinasyon Pazarlamasında İnternetin Rolü 

      Ozdemir, G. (Journal of Yaşar University, 2007)
      Teknolojinin sunduğu iletisim olanakları gün geçtikçe artmakta ve insanlar sağlanan kolaylıklara daha bağımlı hale gelmektedir. Yeni teknolojilerle sağlanılan yararlar artmakta iken iletisim teknolojisinde yasanan gelismelerin ...
    • Resort Planlaması:Turizm Planlaması İçindeki Yeri ve Önemi 

      Ozdemir, G. (Journal of Yaşar University, 2006)
      Turizm, günümüzde küresel hareketlerin en önemlisini teşkil etmektedir. Turizm planlaması ise, turizmin sistemli ve kontrollü gelişimini sağlayan değişik bir planlama tipini ifade etmektedir. Makro açıdan genel turizm ...