Author
Now showing items 1-2 of 2
-
Modern Pazarlamada Tüketici Memnuniyeti ve Evrensel Tüketici Hakları
Durmaz, Y. (Journal of Yaşar University, 2006)Modern pazarlamanın gayesi, tüketici tatmininin sağlanmasıdır. Tüketicilerin tatmin edilebilmeleri; Tüketici istekleri ve bunlara uygun mal ve hizmetlerin pazara arz edilmesi ile mümkündür. Ancak,tüketici istek ve ... -
Tüketicinin Tatmini İle Satin Alma Davranışlarını Etkileyen Faktörlere Bütünleşik Yaklaşım Ve Adıyaman İlinde Bir Alan Çalışması
Comert, Y.; Durmaz, Y. (Journal of Yaşar University, 2006)Modern pazarlama anlayışının odak noktası kabul edilen tüketicinin satın alma davranışını etkileyen faktörler kültürel, kişisel, sosyal ve psikolojik olmak üzere dört başlık altında incelenmektedir. Tüketicilerin satın ...
DSpace@YASAR by Yasar University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..