Sosyal Medyanın En Aktif Markaları: Diyalojik Iletişim Teorisi Bağlamında Facebook Üzerine Bir Araştırma
Abstract
Bu çalışmanın amacı, Boom Social’ın Eylül 2019 Raporunda açıklandığı üzere Facebook’u en aktif kullanan Netflix, Madame Coco, THY, Ziraat Bankası ve Mutlu Akü olmak üzere ilk beş markanın resmî Facebook sayfalarında hangi diy The purpose of this study is to determine the dialogical principles that occur on the Facebook pages of Netflix, Madame Coco, THY, Ziraat Bankası, and Mutlu Akü, which are the top five brands using Facebook the most acti
URI
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TXpnM09URXlNZz09/sosyal-medyanin-en-aktif-markalari-diyalojik-iletisim-teorisi-baglaminda-facebook-uzerine-bir-arastirmahttps://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/17923
Collections
DSpace@YASAR by Yasar University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..