Futbolda Sosyal Rekabet Devri: Deloitte Futbol Para Ligi’Ne Giren Kulüplerin Sosyal Medya Içerikleri
Date
2018Author
Parlar, F.
Cavusoglu, G.
Ermis, A.
Imre, N.
Yalcin Tasmektepligil, M.
Metadata
Show full item recordAbstract
Bu araştırmada, dünya genelinde birbirinden bağımsız firmalarda çalışan binlerce profesyonelin karşılıklı iş birliği içinde denetim,
danışmanlık, kurumsal finansman, kurumsal risk yönetimi ve vergi ile ilgili hizmetleri müşterilerine sunan Deloitte firma Abstract: The purpose of this study is to analyze the social media content of the first 20 football clubs in 2015/2016 Football Money
League released each year by Deloitte, which is a firm that provides services to its customers about audit, consulting,
URI
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TWprNU16a3dNQT09/futbolda-sosyal-rekabet-devri-deloitte-futbol-para-ligi-ne-giren-kuluplerin-sosyal-medya-iceriklerihttps://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/17703
Collections

DSpace@YASAR by Yasar University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..