• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-20 of 74

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

İşletmeden tüketiciye yönelik e-ticaret siteleri internet reklamlarının tüketici satın alma davranışı üzerindeki etkisi 

Zeyrek, Ülkü (2015)
Thumbnail

Deneyimsel pazarlamada marka iletişimi öğelerinin kullanımı: Coca Cola Mutluluk Çadırı örnek olay incelemesi 

Kadirhan, Kemal (2014)
Thumbnail

Online alışveriş değerleri ve reklam ilişkisi: Özel alışveriş sitelerinin reklamlarının değerlendirilmesine yönelik bir araştırma 

Pulat, Didem (2015)
Thumbnail

İdealize edilmiş erkek bedeninin reklamlarda kullanımı : Bir bisküvi markasının reklamlarına dair araştırma 

Saatcioğlu, Ezgi (2015)
Thumbnail

Markaların tüketicilerle bağ kurma sürecinde deneyimsel pazarlamanın rolü : bir mobilya ve ev dekorasyon mağazası üzerine araştırma 

Kulapa, Tuba (2016)
Thumbnail

Pornşık reklam olgusu: Reklamlarda kullanımı üzerine bir araştırma 

Andaç, Harun (2014)
Thumbnail

Ulusal ölçekli felaketlerin basında yansıma biçimleri : Güney Kore gemi kazası ve Türkiye Soma maden kazası örnekleri 

Özden, Begüm (2017)
Thumbnail

Bir kitle iletişim aracı olarak televizyonun sinemada temsili 

Satıcı, Hale (2017)
Thumbnail

E-öğrenme ortamında kullanılan ders anlatım videolarındaki sözsüz iletişim becerilerinin öğrenci bağlılığına etkisi 

Emrecik, Volkan (2017)
Thumbnail

Kentsel dönüşümün ideolojisi: gazete haberleri üzerine bir inceleme 

Cankurt, İlkin (2017)
Thumbnail

Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin aile işletmelerinin kurumsallaşmasına etkisi 

Barbaros, Simay (2017)
Thumbnail

Marka imajı yaratma sürecinde reklam ve marka ilişkisi : otomotiv sektöründen bir uygulama 

Köseoğlu, Tuğhan (2017)
Thumbnail

Son dönem yerli komedi filmlerinde bir mizah unsuru olarak lümpenlik 

Türkavcı, Erdem (2018)
Thumbnail

Bir mobil gösteriş unsuru olarak sosyal medyada yer bildirimleri : İzmir ili örneği 

San, Tutku (2018)
Thumbnail

An analysis of social media use during the 2016 us presidential election 

Starke, Michelle (2018)
Thumbnail

Dikizleme kültürü perspektifinden sanal dedikodu 

Bekteş, Ekrem (2018)
Thumbnail

Kurum kültürünün çalışanlara benimsetilmesinde kurum içi iletişimin önemi : Kobiler üzerine bir araştırma 

Tunalı, Seda (2018)
Thumbnail

TÜRKİYE'DEKİ ÜNİVERSİTELERİN SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZLERİNİN WEB SİTELERİNİN İKNA EDİCİ İLETİŞİM AÇISINDAN İNCELENMESİ 

Fadıloğlu Zengel, Gamze (2016)
Thumbnail

İfade özgürlüğü bağlamında gazetecilikte sansür ve otosansür araştırması 

Aksun, Kubilay (2019)
Thumbnail

Avrupa birliği araştırma ve uygulama merkezlerinde kurumsal iletişim bağlamında yeni medya 

Şen, Emel (2016)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4





Creative Commons License
DSpace@YASAR by Yasar University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 




| Politika | Rehber | İletişim |

sherpa/romeo

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy TypeBy PublisherBy Language

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAksun, Kubilay (2)Arasıler, Erinç (2)Baş, Şule (2)Beşer, Ebru (2)Biçim, Aylin (2)Dalgıç, Saki Onur (2)Durdu, S. Şeyma (2)Gezginci, Ezgi (2)Güler, Gökhan (2)Saatçioğlu, Ezgi (2)... View MoreSubject
İletişim (74)
Communication (40)Communation (5)Comminication (1)... View MoreDate Issued2019 (29)2016 (14)2017 (11)2018 (8)2015 (6)2020 (3)2014 (2)2013 (1)Has File(s)Yes (71)No (3)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV