Author
Now showing items 1-9 of 9
-
Celebrities in Digital Activism: An Evaluation of 'Ahbap Platformu'
Gokaliler, E.; Saatcioglu, E. (ISTANBUL UNIV, FAC COMMUNICATION, 2019)With the power to speak to a wide audience celebrities can create an awareness in society and mobilization can be ensured by transfering meaning between celebrity identity and an activist purpose. This study is based on ... -
Dijital Aktivizmde Ünlüler: Ahbap Platformu Üzerine Bir Değerlendirme
Gokaliler, E.; Saatcioglu, E. (2019)Ünlüler, aktivist bir amaçla eşleştirilerek sahip oldukları geniş kitlelere seslenme gücüyle toplumda farkındalık yaratma, harekete geçirme sağlayarak aktivist bir kimlik edinebilmektedir. Bu betimleyici çalışma; ünlülerin, ... -
Halkla Ilişkiler Uzman Rolleri Açisindan Mustafa Kemal Atatürk: “Atatürk’Ün Söylev Ve Demeçleri” Üzerine Bir Durum Çalişmasi
Alikilic, O.; Saatcioglu, E. (2018)Kurtuluş Savaşı’yla başlayıp Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluş sürecine halkla ilişkiler faaliyetleri açısından bakıldığında, Mustafa Kemal Atatürk’ün çoklu halkla ilişkiler çalışmaları gerçekleştirdiği görülmektedir. Bu ... -
Halkla Ilişkiler Uzman Rolleri Açisindan Mustafa Kemal Atatürk: “Atatürk’Ün Söylev Ve Demeçleri” Üzerine Bir Durum Çalişmasi
Alikilic, O.; Saatcioglu, E. (2018)Kurtuluş Savaşı’yla başlayıp Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluş sürecine halkla ilişkiler faaliyetleri açısından bakıldığında, Mustafa Kemal Atatürk’ün çoklu halkla ilişkiler çalışmaları gerçekleştirdiği görülmektedir. Bu ... -
Markalara Yönelik Sanal Dedikodu Ve Marka Beğenilirliği Ilişkisi Üzerine Bir Araştırma
Gokaliler, E.; Saatcioglu, E. (2019)İnternet kullanım alışkanlıklarının değişimi beraberinde markalar ve tüketiciler arasında da farklı bir ilişkinin gelişimini getirmektedir. Bireylerin, sosyal medyada yaptıkları paylaşımlar kısa sürede geniş kitlelere ... -
Nazar Inancının Sosyal Medyaya Yansıması: Instagram’Da Nazardan Korunma Pratikleri Olarak Hashtagler Üzerine Bir Araştırma
Sabuncuoglu Inanc, A.; Saatcioglu, E. (2017)Sosyal medya ve gündelik yaşam artan bir biçimde iç içe geçmektedir. Bunun sonucunda, nazardan korkan ama aynı zamanda da yaşamlarını Instagram aracılığı ile paylaşan bireyler, nazardan korunma pratiklerini de sosyal medyaya ... -
Personal Privacy Issue from Social Big Data Perspective: Educated and Urban Social Network Users' Privacy Approaches in Turkey
Gokaliler, E.; Saatcioglu, E. (ISTANBUL UNIV, FAC COMMUNICATION, 2020)The role and influence of social media on daily life is increasing day by day. It also brings about the change of the privacy concept in terms of meaning and role. The personal information that is being shared via social ... -
Reklamlar Aracılığıyla Betimlenen Tüketim Ritüelleri Ve Marka Sadakati Ilişkisi
Gokaliler, E.; Saatcioglu, E. (2016)Ritüeller, geçmişten günümüze değin insan yaşamının bir parçası olmuşTurkish. Tüketim toplumunda markalar, toplumda yer alan ritüellerden yararlanarak veya kendilerine özgü birtakım ritüeller yaratarak tüketiciler ile bağ ... -
Sivil Toplum Örgütlerinin Sosyal Medya Kullanimlari: Greenpeace Türkiye Facebook Sayfasi Örneği
Saatcioglu, E. (2017)Sosyal medya, toplumsal yaşamda giderek daha büyük bir yer edinirken markalar ve sivil toplum örgütleri için de önem taşımaya başlamıştır. Hem markalar hem de sivil toplum örgütleri sosyal medyayı halkla ilişkiler amaçlı ...

DSpace@YASAR by Yasar University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..