Author
Now showing items 1-3 of 3
-
Politik Halkla Ilişkilerde Sosyal Medya Kullanımı: 30 Mart 2014 Yerel Seçimleri Ve 10 Ağustos 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçimleri
Onat, F.; Okmeydan, C.K. (2015)Günümüzde, siyasal yaşamda birçok siyasi örgüt ve siyasi karakterin sosyal medya platformları üzerinden hedef kitlelerine ulaşmaya çalıştıkları görülmektedir. Politik halkla ilişkiler aracı olarak sosyal medya ilk kez 2008 ... -
Sosyal Medyanın En Aktif Markaları: Diyalojik Iletişim Teorisi Bağlamında Facebook Üzerine Bir Araştırma
Okmeydan, C.K. (2020)Bu çalışmanın amacı, Boom Social’ın Eylül 2019 Raporunda açıklandığı üzere Facebook’u en aktif kullanan Netflix, Madame Coco, THY, Ziraat Bankası ve Mutlu Akü olmak üzere ilk beş markanın resmî ... -
Türkiye'Deki Moda Markalarının Sosyal Medya Üzerinden Hedef Kitleleri Ile Kurdukları Iletişim Ve Sosyal Müşteri Ilişkileri Yönetimi
Akinci Vural, B.Z.; Okmeydan, C.K. (2016)Son yıllarda Facebook, Twitter, Instagram ve Youtube gibi birçok sosyal medya ortamı müşteri ilişkileri aracı olarak giderek popülerleşmektedir. Söz konusu yeni iletişim teknolojilerinin markalara sunduğu fırsatların fark ...
DSpace@YASAR by Yasar University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..