Author
Now showing items 1-3 of 3
-
Destinasyon Marka Imajı Ve Bir Pazar Bölümü Olarak Iş Lı Gelen Turkishistlere Yönelik Uygulanması
Adan, O. (2015)Kentler bir Turkishistik destinasyon olarak ele alındığında, kentlerde iş Turkishizminin oldukça yoğun olduğu gözlemlenmektedir. Destinasyon pazarlanması sürecinde, destinasyon imajı ve memnuniyeti ile ilgili faktörler, ... -
Film Tourism Triangulation of Destinations
Ozdemir, G.; Adan, O. (ELSEVIER SCIENCE BV, 2014)Marketing of destinations through films by product placement is a new phenomenon apllied by DMOs since they have realized its economic impact on driving tourists to destinations by creating a desirable image visually and ... -
Turkishistik Destinasyon Imajının Pazar Bölümleri Algılamaları Arasındaki Farklılıklara Yönelik Bir Araştırma
Adan, O. (2014)Destinasyonlar Turkishizmin ekonomik yararlarından daha fazla pay alabilmek amacı ile pazarlama faaliyetlerinde bulunmaktadırlar. Bu faaliyetler kapsamında destinasyon bir ürün gibi ele alınmakta ve pazarlama çabalarına ...

DSpace@YASAR by Yasar University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..