Ara
Toplam kayıt 56, listelenen: 1-10
Deniz Taşimaciliğinda Broker Seçimi Kararini Etkileyen Kriter Skorlarinin Belirlenmesi Ve Alternatiflerin Değerlendirilmesi
(2016)
Her geçen gün ağırlaşan rekabet koşulları yüzünden gerek hizmet sektörü gerekse üretici firmalar faaliyetlerini ana ve yan alan olmak üzere ikiye ayırmaya başlamışlardır. Ana faaliyetler, firmaların rakiplerine göre üstün ...
The Moderating Role Of Organizational Storytelling In The Relation Between Organizational Memory And Innovative Work Behaviors
(2016)
Bu çalışmanın amacı, sosyal bilgi işleme yaklaşımı bağlamında örgütsel hafıza ve çalışanlardaki yenilikçi iş davranışları ilişkisinde örgütsel hikayelerin ara değişken etkisini incelemektir. Bankacılık sektöründen toplanan ...
Yaşar Kemal, Elif Şafak Ve Orhan Pamuk Örneklerinde Kültürel Temsil Aracı Olarak Edebiyat Çevirisi Ve Süreç Normları
(2016)
Günümüz çeviribilim yaklaşımları çeviriyi sosyal, kültürel ve siyasal etkenlerin kuşattığı bir eylem olarak tanımlamaktadır. Dolayısıyla, çeviri ediminin kültür bağımlı iletişimsel bir aktarım süreci olduğu söylenebilir. ...
Hizli Moda Markalarinda Çevik Ve Esnek Tedarik Zinciri Yönetimi
(2016)
Yoğun bir rekabetin yaşandığı iş dünyasında firmalar sürekliliklerini sağlamak için tedarik zinciri yönetimi kavramına oldukça fazla önem vermeye başlamışlardır. Bu süreçte, zincir üyelerinin tek bir işletme gibi hareket ...
Osmanlı-Türk Kültürünün Batı Ve Doğu'Ya Seyahati Miss Julia Pardoe'Nün Türkiye Seyahatnamelerine Yönelik Bir Inceleme
(2016)
Çeviri olgusu, insanın farklı nedenlerden ötürü ötekini merak etme ve tanıma isteği ile koşut gelişmiştir. Bu nedenle çeviri eylemi farklı kültürler arasında gerçekleşir ve kültürlerarası bir olgudur. Bu kültürlerarası ...
Entry Mode To Western Balkans: An Implementation In Albania And Kosovo Markets1
(2016)
Bu çalışmanın amacı, Türkiye ve Batı Balkanlar arasındaki ticaret ilişkilerinin özelliklerini anlamak ve Türkiye ile Batı Balkan ülkeleri arasında en çok tercih edilen giriş şekillerini tespit etmektir. Çalışmada incelenen ...
Perception Of Innovation For The Next 25 Years: International Perspective
(2016)
The fundamental purpose of this study is to analyze and comprehend the international fuTurkishe perception of innovation in the next 25 years by the academicians, international organizations, associations of innovation ...
Reklamlar Aracılığıyla Betimlenen Tüketim Ritüelleri Ve Marka Sadakati Ilişkisi
(2016)
Ritüeller, geçmişten günümüze değin insan yaşamının bir parçası olmuşTurkish. Tüketim toplumunda markalar, toplumda yer alan ritüellerden yararlanarak veya kendilerine özgü birtakım ritüeller yaratarak tüketiciler ile bağ ...
Finansal Performans Ve Kurumsal Yönetim Derecelendirme Notlari: Borsa Istanbul Kurumsal Yönetim Endeksi 2013-2014 Yillari Karşilaştirmasi?
(2016)
Bu çalışmanın amacı Borsa İstanbul Kurumsal yönetim Endeksi (XKURY) firmalarının finansal performanslarını Çok Kriterli Karar Verme Tekniklerinden biri olan TOPSIS yöntemi ile analiz etmek ve kurumsal yönetim derecelendirme ...
Dayanikli Tüketim Mallari Sektöründe Satiş Sonrasi Hizmet Kalitesi Ölçümü
(2016)
Bu çalışmanın amacı, dayanıklı tüketim malları sektöründe faaliyette bulunan Vestel firmasının yetkili servislerinin sunmuş olduğu satış sonrası hizmetlerin kalitesini SERVQUAL ölçeği ile ölçmektir. Bu amaç kapsamında ...