Ara
Toplam kayıt 49, listelenen: 1-10
Sporda Şiddet Temali Haberlerin Yazili Basinda Yer Alma Sikliğinin Incelenmesi
(2015)
Yazılı basında çıkan sporla ilgili şiddet haberleri toplumun şiddet algısı bakımından kritik bir öneme sahiptir. Bu nedenle yazılı basında şiddetle ilgili haberler hakkında tanımlayıcı değerlendirmeler yapmak önemli bir ...
Tcmb Para Politikası Kararlarındaki Değişimlerin Ve Tcmb, Fed Ve Ecb Sözlü Yönlendirmelerin Bist 100 Oynaklığı Üzerindeki Etkisinin Analizi (2002-2014)
(2015)
Çalışmanın amacı, 02.01.2002-17.02.2014 dönemi için TCMB politika faiz oranlarındaki değişimin ve 18.12.200917.02.2014 dönemi için TCMB, FED ve ECB sözlü yönlendirmelerinin BIST 100 seanslarının oynaklığı üzerindeki etkisini ...
Destinasyon Olarak Marinalarin Çekim Unsurlari Ve Yatçiliğa Yönelmede Etkili Itici Motivasyon Faktörleri
(2015)
Marina pazarı gittikçe büyümekte ve marina yatırımları artmaktadır. Dolayısıyla, marinaların etkin bir pazarlama ürün karması belirlemesi önem kazanmaktadır. Bu çalışma, marinaları birer destinasyon olarak ele almış ve bu ...
Politik Halkla Ilişkilerde Sosyal Medya Kullanımı: 30 Mart 2014 Yerel Seçimleri Ve 10 Ağustos 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçimleri
(2015)
Günümüzde, siyasal yaşamda birçok siyasi örgüt ve siyasi karakterin sosyal medya platformları üzerinden hedef kitlelerine ulaşmaya çalıştıkları görülmektedir. Politik halkla ilişkiler aracı olarak sosyal medya ilk kez 2008 ...
Değişen Sinema Anlayışları Çerçevesinde Türk Filmlerinde Evlilik Ve Boşanma
(2015)
Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de evlilik kurumu temel toplumsal kurumlardan biridir. Ancak, 1990'lı yıllardan sonra bu temel kurumda sonucu boşanma ile biten çatlaklar oluşmaya başlamıştır. Toplumsal yaşamdaki bu ...
Türk Üniversitelerinin Imajı: Üniversitelerin Basın Reklamları Üzerine Bir Çalışma
(2015)
Devlet ve vakıf üniversiteleri sayısındaki son yıllardaki hızlı artışa bağlı olarak Türk üniversiteleri, ağır bir rekabet baskısı altına girmişlerdir. Bu rekabet, üniversitelerin öğrenci çekmek üzere özelliklerini öne ...
Internetin Sanat Festivallerinde Halkla Ilişkiler Amaçli Kullanimi: 20. Ve 21. Izmir Avrupa Caz Festivalleri Izleyici Araştirmasi
(2015)
İnternet halkla ilişkiler uygulamalarının pek çok alanında kullanılan, pek çok iletişim kanalını bir arada sunan bir ortamdır. Sanat etkinliklerini belirli bir sürede bir arada sunan sanat festivallerinde son yıllarda ...
Otel Işletmelerinde Küyerelleşme Yaklaşimi: Izmir Ili Örneği
(2015)
ÖZ Bu çalışma, dünyada gittikçe artan önemi nedeniyle küyerelleşmenin, Türkiye de hizmet veren uluslararası otel işletmelerindeki boyut ve şekillerini ortaya koymak ve bunların kıyı ve şehir otellerindeki benzerlik ve ...
Örgütsel Özdeşim Ve Duygusal Bağlılığın Öncülleri Bağlamında Karşılaştırılması
(2015)
Bu araştırma örgütsel özdeşim ve duygusal bağlılığın çeşitli öncüllerle ilişkileri açısından farklılık gösterip göster- mediğini incelemek amacıyla yürütülmüştür. Araştırma çeşitli illerde kamu sektörü ve özel sektörde ...
Derneklerin Faaliyetleri
(2015)
Dernekler, ortak bir amaç çevresinde toplanmış tüzel kişilerdir. Amaç unsuru, dernek tüzel kişiliğinin en önemli unsurlarından biridir. Dernekler faaliyetlerini amaçları doğrultusunda çeşitlendirirler. Der- nekler kazanç ...