Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorIpekoğlu E.:: Gürkaynak N.
dc.date.accessioned2024-04-06T11:44:16Z
dc.date.available2024-04-06T11:44:16Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85182097093&doi=10.4018%2f979-8-3693-0551-5.ch013&partnerID=40&md5=311373f98b5280113f519a26ff8b4931
dc.identifier.urihttps://dspace.yasar.edu.tr/handle/20.500.12742/19068
dc.titleChanging consumer buyer decision process in the context of instamoms
dc.typeBook Chapter
dc.relation.journalUsing Influencer Marketing as a Digital Business Strategy
dc.identifier.doi10.4018/979-8-3693-0551-5.ch013
dc.identifier.startpage288
dc.identifier.endpage310


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster