Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAlikılıc, O.
dc.contributor.authorOnat, F.
dc.date.accessioned2022-11-17T13:17:32Z
dc.date.available2022-11-17T13:17:32Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn1305-970X
dc.identifier.urihttps://dspace.yasar.edu.tr/handle/20.500.12742/18722
dc.description.abstractBugün 25 milyon blogcu internet üzerinden iletişim kurmakta, görüşlerini aktarmakta, duygularını, düşüncelerini; ürünler ve hizmetler hakkında deneyimlerini ve şikayetlerini ifade etmekte ve aynı zamanda iletişim ortamı oluşturmaktadırlar. Bloglar, kitle iletişim araçları arasında yeni bir media olarak dünya çapında bir forum ortamı haline gelmiştir. Makalede blog nedir, işletmeler nasıl ve neden blogları kullanılar sorularına yanıtlanırken; blog türleri, etkin kurumsal bloglar için stratejiler açıklanmış ve interaktif bloglar yaratmak için tavsiyeler verilmiştir. Makalede bloglardan yararlanan başarılı şirketlere değinilmiş, etkili halkla ilişkiler için hedef kitlelerle gerçekten açık iletişim ortamı kurarken olumsuzlukların nasıl engellenebileceği de anlatılmıştır. Sonuçta halkla ilişkilerin temel ilkeleriyle başarılı kurumsal blogların ortak özelliklerinin çok olduğu ortaya çıkmıştır.en_US
dc.language.isoTurkishen_US
dc.publisherJournal of Yaşar Universityen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectHalkla İlişkileren_US
dc.subjectWeb 2.0en_US
dc.subjectBloglaren_US
dc.titleBir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Kurumsal Bloglaren_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.journalJournal of Yaşaren_US
dc.identifier.issue7en_US
dc.identifier.startpage899en_US
dc.identifier.endpage927en_US
dc.identifier.volume2en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster