Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorOzdemir, G.
dc.date.accessioned2022-11-17T13:15:14Z
dc.date.available2022-11-17T13:15:14Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn1305-970X
dc.identifier.urihttps://dspace.yasar.edu.tr/handle/20.500.12742/18721
dc.description.abstractTeknolojinin sunduğu iletisim olanakları gün geçtikçe artmakta ve insanlar sağlanan kolaylıklara daha bağımlı hale gelmektedir. Yeni teknolojilerle sağlanılan yararlar artmakta iken iletisim teknolojisinde yasanan gelismelerin en önemlisi olan internet kullanımı da dünyada çok hızlı bir artıs göstermektedir. Internet turizmle ilgili merak edilen, ilgi duyulan her türlü konu hakkında bilgi sunabilen ve aynı zamanda turizm endüstrisinde bir aracı olarak değerlendirilebilen çok güçlü bir araçtır. Böylelikle bilgiye ulasım hem hızlı hem de zahmetsiz bir sürece dönüsmektedir. Turizm internetten en çok yararlanan sektörlerden bir tanesi olarak dikkat çekmekte ve internet bu anlamda geleceğin pazarlama aracı olarak dikkat çekmektedir. Internet teknolojisi pazarlama alanında da yeni kapılar açmaktadır. Destinasyonlar, internetin sağladığı yararlar doğrultusunda turistlerle web siteleri aracılığı ile iletisim kurma yolunu seçerek turizm hareketlerine ivme kazandırmayı amaçlamaktadırlar.en_US
dc.language.isoTurkishen_US
dc.publisherJournal of Yaşar Universityen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTurizmen_US
dc.subjectDestinasyonen_US
dc.subjectDestinasyon web-sitelerien_US
dc.titleDestinasyon Pazarlamasında İnternetin Rolüen_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.journalJournal of Yaşaren_US
dc.identifier.issue7en_US
dc.identifier.startpage889en_US
dc.identifier.endpage898en_US
dc.identifier.volume2en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster