Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBengisu, M.
dc.date.accessioned2022-11-17T12:49:03Z
dc.date.available2022-11-17T12:49:03Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn1305-970X
dc.identifier.urihttps://dspace.yasar.edu.tr/handle/20.500.12742/18712
dc.description.abstractİmalat sektöründe ortaya çıkmış olan Toplam Kalite Yönetimi (TKY) ilkelerinin eğitime uygulanması sırasında çeşitli zorluklar ve yanıtlanması gereken bazı önemli sorular ortaya çıkmıştır. Araştırmalar, TKY uygulamalarının akademik çalışanlar tarafından bürokrasi ve bilimsel özgürlüğe tehdit olarak algılanabildiğini ortaya koymuştur. Ayrıca yüksek eğitimde “müşteri kimdir?”, “paydaşlar kimdir?”, “kaliteyi kim belirler?” gibi yanıtı kişiden kişiye değişen sorular karşımıza çıkmaktadır. Bu makalede Türkiye ve başka ülkelerde yüksek eğitimde TKY uygulamaları ele alınarak ortaya çıkabilen zorluklar açıklanacak ve bazı önemli soruların yanıtları bulunmaya çalışılacaktır.en_US
dc.language.isoTurkishen_US
dc.publisherJournal of Yaşar Universityen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleYüksek Eğitimde Toplam Kalite Yönetimien_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.journalJournal of Yaşaren_US
dc.identifier.issue7en_US
dc.identifier.startpage739en_US
dc.identifier.endpage749en_US
dc.identifier.volume2en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster