Show simple item record

dc.contributor.authorComert, Y.
dc.contributor.authorDurmaz, Y.
dc.date.accessioned2022-11-16T08:55:24Z
dc.date.available2022-11-16T08:55:24Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn1305-970X
dc.identifier.urihttps://dspace.yasar.edu.tr/handle/20.500.12742/18690
dc.description.abstractModern pazarlama anlayışının odak noktası kabul edilen tüketicinin satın alma davranışını etkileyen faktörler kültürel, kişisel, sosyal ve psikolojik olmak üzere dört başlık altında incelenmektedir. Tüketicilerin satın almasını etkileyen bu etkenler, 1000 (Bin) kişi ile yüz yüze anket görüşmesi yapılarak etki dereceleri ölçülmeye ve sonuçları yorumlanmaya çalışılmıştır.en_US
dc.language.isoTurkishen_US
dc.publisherJournal of Yaşar Universityen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTüketici Davranışıen_US
dc.subjectKültürelen_US
dc.subjectKişiselen_US
dc.titleTüketicinin Tatmini İle Satin Alma Davranışlarını Etkileyen Faktörlere Bütünleşik Yaklaşım Ve Adıyaman İlinde Bir Alan Çalışmasıen_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.journalJournal of Yaşaren_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.identifier.startpage351en_US
dc.identifier.endpage375en_US
dc.identifier.volume1en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record