Ilköğretim 6-8. Sınıf Öğretmenlerinin Ölçmedeğerlendirme Yöntemlerine Ilişkin Kullanım Sıklıkları Ve Yeterlik Düzeyleri: Erzurum Örneklemi
Abstract
- Bu çalışmanın amacı ilköğretim 6-8. sınıf öğretmenlerinin ölçme değerlendirme yöntemlerine ilişkin kullanım sıklıklarını ve yeterlik düzeylerini tespit etmektir. Nicel araştırma yaklaşımlarından biri olan tarama yöntemiyle gerçekleştirilen çalışmada ver – The aim of this study is to find out elementary 6-8 grades teachers' views on assessment and evaluation methods, frequency of use and their level of adequacy in these methods. Data were collected through a questionnaire developed by the researchers in t
URI
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpNME5qUTFOUT09/ilkogretim-6-8-sinif-ogretmenlerinin-olcmedegerlendirme-yontemlerine-iliskin-kullanim-sikliklari-ve-yeterlik-duzeyleri-erzurum-orneklemihttps://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/18359
Collections
DSpace@YASAR by Yasar University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..