Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGiray Akyunak, A.
dc.date.accessioned2021-12-08T13:46:12Z
dc.date.available2021-12-08T13:46:12Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2146-7692
dc.identifier.issn2146-9059
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpneE1qY3dNQT09/visconti-nin-venedik-te-olum-filminde-metinlerarasilik-ve-muzigin-bas-rolu
dc.identifier.urihttps://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/18080
dc.description.abstractİtalyan film yönetmeni Luchino Visconti odağına insanı alan "antropomorfik" sinema anlayışıyla birçok film yapmış, genellikle zamana yenilen kahramanları ve tutkuları olan sıradan insanları anlatmıştır. Thomas Mann'ın aynı adlı kısa romanından uyarlayıp 1
dc.description.abstractItalian film director Luchino Visconti and his “anthropomorphic” films took into account the passionate and consuming naTurkishe of humans and mostly chose defeated heros as their main characters. In his film Death in Venice (1971), adapted from Thomas Ma
dc.language.isoTurkish
dc.titleVisconti’Nin “Venedik’Te Ölüm” Filminde Metinlerarasilik Ve Müziğin (Baş)Rolü
dc.title.alternativeIntertextuality And The Leading Role Of Music In Visconti’S Film “Death In Venice”
dc.relation.journalSanat & Tasarım Dergisi
dc.relation.volume7
dc.relation.issue1
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage1
dc.identifier.endpage18
dc.identifier.volume7


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster