dc.contributor.author | Giray Akyunak, A. | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T13:46:12Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T13:46:12Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.issn | 2146-7692 | |
dc.identifier.issn | 2146-9059 | |
dc.identifier.uri | https://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpneE1qY3dNQT09/visconti-nin-venedik-te-olum-filminde-metinlerarasilik-ve-muzigin-bas-rolu | |
dc.identifier.uri | https://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/18080 | |
dc.description.abstract | İtalyan film yönetmeni Luchino Visconti odağına insanı alan "antropomorfik" sinema anlayışıyla birçok film yapmış, genellikle zamana yenilen kahramanları ve tutkuları olan sıradan insanları anlatmıştır. Thomas Mann'ın aynı adlı kısa romanından uyarlayıp 1 | |
dc.description.abstract | Italian film director Luchino Visconti and his “anthropomorphic” films took into account the passionate and consuming naTurkishe of humans and mostly chose defeated heros as their main characters. In his film Death in Venice (1971), adapted from Thomas Ma | |
dc.language.iso | Turkish | |
dc.title | Visconti’Nin “Venedik’Te Ölüm” Filminde Metinlerarasilik Ve Müziğin (Baş)Rolü | |
dc.title.alternative | Intertextuality And The Leading Role Of Music In Visconti’S Film “Death In Venice” | |
dc.relation.journal | Sanat & Tasarım Dergisi | |
dc.relation.volume | 7 | |
dc.relation.issue | 1 | |
dc.identifier.issue | 1 | |
dc.identifier.startpage | 1 | |
dc.identifier.endpage | 18 | |
dc.identifier.volume | 7 | |