Görsel Seçim Kampanyası Ve Instagram Stratejileri: 2020 Abd Başkanlık Seçiminden Bulgular
Özet
Bu çalışmanın amacı 2020 ABD başkanlık seçimi sırasında adayların Instagramı nasıl bir stratejiyle kullanarak seçim kampanyası aracına dönüştürdüklerini irdelemektir. Bu doğrultuda adayların kampanya sürecinin son bir ayını kapsayan paylaşımları odağa alı The purpose of this study is to examine how political candidates use Instagram as a strategic tool during the 2020 US Presidential elections. The article focuses on 282 Instagram posts; 92 from Donald Trump and 190 from Joe Biden during the last month of
Bağlantı
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TkRVNU1EZzNOdz09/gorsel-secim-kampanyasi-ve-instagram-stratejileri-2020-abd-baskanlik-seciminden-bulgularhttps://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/17986
Koleksiyonlar
DSpace@YASAR by Yasar University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..