Markalara Yönelik Sanal Dedikodu Ve Marka Beğenilirliği Ilişkisi Üzerine Bir Araştırma
Abstract
İnternet kullanım alışkanlıklarının değişimi beraberinde markalar ve tüketiciler arasında
da farklı bir ilişkinin gelişimini getirmektedir. Bireylerin, sosyal medyada yaptıkları
paylaşımlar kısa sürede geniş kitlelere ulaşabilirken markalar hakkında üreti The Internet usage habits are changing day by day. The relationship between brands
and consumers is also changing. User generated content can reach to a wide range
of audience in a short time. Furthermore, brand related content can change the brand
likeab
URI
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TXpFek1UQTRPQT09/markalara-yonelik-sanal-dedikodu-ve-marka-begenilirligi-iliskisi-uzerine-bir-arastirmahttps://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/17840
Collections
DSpace@YASAR by Yasar University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..