Dayanikli Tüketim Mallari Sektöründe Satiş Sonrasi Hizmet Kalitesi Ölçümü
Abstract
Bu çalışmanın amacı, dayanıklı tüketim malları sektöründe faaliyette bulunan Vestel firmasının yetkili servislerinin sunmuş olduğu satış sonrası hizmetlerin kalitesini SERVQUAL ölçeği ile ölçmektir. Bu amaç kapsamında araştırma modeli ve hipotezi oluşTurk The aim of this study was to measure the after-sale service quality provided by authorized servicer of Vestel Company via SERVQUAL. Within the scope of this aim, research model and hypothesis was developed, sampling size was calculated, and data was gaine
URI
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpVeE5UYzVPUT09/dayanikli-tuketim-mallari-sektorunde-satis-sonrasi-hizmet-kalitesi-olcumuhttps://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/17836
Collections
DSpace@YASAR by Yasar University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..