Perakendecilerin E-Ticaret Ve Tüketici Algisina Yönelik Bir Araştirma
Abstract
Son yıllarda artan e-ticaret perakendecilerin iş modellerini değiştirmelerine neden olmuşTurkish. Yoğun rekabet koşullarında perakendeciler sadece fiziksel mağazalarıyla değil çevrimiçi mağaza ve özel alışveriş siteleri gibi birçok aracıyla da pazarlama k In the recent years, growth in e-commerce has caused retailers to change their business models. In intense competition, retailers manage marketing channels not only through physical stores, but also through online stores, private shopping sites and other
URI
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpZME5ESXpNdz09/perakendecilerin-e-ticaret-ve-tuketici-algisina-yonelik-bir-arastirmahttps://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/17815
Collections
DSpace@YASAR by Yasar University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..