Içsel Pazarlama Faaliyetlerinin Iş Tatmini Ve Örgütsel Bağlılık Üzerindeki Doğrudan Etkisi: Bir Kamu Bankası Örneği
Abstract
Bu çalışmanın amacı, kamu bankacılığında uygulanan içsel pazarlama faaliyetlerinin iş tatmini ve örgütsel bağlılık üzerindeki doğrudan etkisini ölçmektir. Araştırma kapsamında kamu bankacılığının seçilmesinin nedenleri, içsel pazarlama faaliyetlerinin kam The aim of this study is to measure the direct effects of internal marketing activities applied in public banking on job satisfaction and organizational commitment. The reasons for choosing public banking within this research are the facts that internal m
URI
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpjM01qTXhNUT09/icsel-pazarlama-faaliyetlerinin-is-tatmini-ve-orgutsel-baglilik-uzerindeki-dogrudan-etkisi-bir-kamu-bankasi-ornegihttps://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/17777
Collections
DSpace@YASAR by Yasar University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..