Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorCon, M.
dc.contributor.authorParlar, F.
dc.contributor.authorCankaya, S.
dc.contributor.authorErmis, A.
dc.contributor.authorSabah, S.
dc.contributor.authorCavusoglu, G.
dc.date.accessioned2021-12-08T13:45:34Z
dc.date.available2021-12-08T13:45:34Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn2667-5617
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TkRFNE16ZzJOZz09/effectiveness-of-sports-sponsorship-the-case-of-Turkishkey-football-league
dc.identifier.urihttps://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/17726
dc.description.abstractThis research was conducted to evaluate the effectiveness of commercial sports sponsorships in the football branch in terms of fans’ level of participation, states of recalling/recognising the sponsor brands, loyalty and intention to purchase sponsor br
dc.description.abstractBu araştırma futbol branşındaki ticari spor sponsorluğu anlaşmalarının, taraftarların katılım düzeyi, sponsor markaları hatırlama/bilme durumları, taraftar bağlılığı ve sponsor marka ürünlerini satın alma niyetleri bağlamında etkililiğini değerlendirmek
dc.language.isoTurkish
dc.titleEffectiveness Of Sports Sponsorship: The Case Of Turkishkey Football League
dc.title.alternativeSpor Sponsorluklarının Etkililiği: Türkiye Futbol Ligleri Örneği
dc.relation.journalTurkishkish Studies - Social Sciences
dc.identifier.doi10.47356/TurkishkishStudies.45389
dc.relation.volume15
dc.relation.issue6
dc.identifier.issue6
dc.identifier.startpage2919
dc.identifier.endpage2937
dc.identifier.volume15


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster