Ondokuz Mayıs Üniversitesi Spor Merkezinde Müşteri Memnuniyetinin Incelenmesi
Tarih
2010Yazar
Ergin Mete, B.
Cakmak Yildizhan, Y.
Imamoglu, A.F.
Tunc, T.
Üst veri
Tüm öğe kaydını gösterÖzet
Bu çalışmanın amacı, Ondokuz Mayıs Üniversitesi spor tesislerindeki müşterilerin memnuniyetini ve müşteri memnuniyetinin bireysel etkenlerle ilişkisini incelemektir. Çalışmanın evrenini, Ondokuz Mayıs Üniversitesi spor tesislerinin üyeleri oluşTurkish The purpose of this study is to determine the customer satisfaction at the Ondokuz Mayıs University sports centers, to find out the effects of personal qualities on the customer satisfaction. The population of the study consists of sport centers memb
Bağlantı
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRFek9UYzJOZz09/ondokuz-mayis-universitesi-spor-merkezinde-musteri-memnuniyetinin-incelenmesihttps://dspace.yasar.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12742/17696
Koleksiyonlar
DSpace@YASAR by Yasar University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..